عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/05/07/primera/1367923641_194558_1367923988_noticia_normal.jpg

 

خوزه مورینیو رئال مادرید را تبدیل به محل کینه جویی شخصی خود کرده و انگار هر چقدر هم که توسط هواداران هو می شود و فحش می خورد ، برایش کافی نیست . وی در صحبت های اخیرش گفت که می خواهد مربی رئال بماند و البته در صورت برکناری هیچ غرامتی نخواهد خواست . او باز هم بازی نه چندان دلپذیر خود در مورد آینده اش را ادامه داد و گفت که می خواهد در رئال بماند . 
دفاع په په از ایکر :" مشکلش یک اسم دارد : رافائل واران . "
احتمال اخراج :" می خواهم بمانم ."
فشار برای اخراج شدن :" من تا آخرین روزی که مرا بخواهند کارم را می کنم . یک یورو هم غرامت نمی خواهم . "
نمره اش برای این سه سال :" نمره نمی دهم "
کاسیاس :" مشکلی با او ندارم . اما دیگو لوپز را دوست دارم . این حق من است . شاید کاسیاس هم پلگرینی را بیشتر دوست داشته باشم . تا زمانی که من در رئال باشم ، دیگو لوپز بازخ واهد کرد . "
دفاع اینیستا از کاسیاس :" هر کسی حق دارد تا نظر شرا ابراز کند و هر کار که بخواهد انجام دهد اما او بهتر است که نگران باشگاه و هم تیمی های خودش باشد که وقتی مسی نیست ، کاملا کارشان گره می خورد ، مثل نیمه نهایی چمپیونزلیگ . به نظرم آنالیز این اتفاق خیلی آسان است . "
چه حسی دارید ؟ " حس خوبی دارم . عادی هستم و درک می کنم که جهان فوتبال از جامعه مجزا نیست و وقتی جامعه در جهت عرف هایی حرکت می کنند که مورد علاقه من نیست اما در جامعه عادی شده است ، طبیعی است که فوتبال هم پیامدی از این جهان دورو باشد . اما حس خوبی دارم و آرام هستم . "
چرا حقیقت را در مورد مشکلتان با کاسیاس نمی گویید ؟ " برای اولین و آخرین بار می گویم تا ببینم درک می کنید یا نه . من یک مربی فوتبال هستم . به عنوان یک مربی فوتبال به این جا آورده شدم و مربی فوتبال قدرتهایی را دارد که یکی از قدرت هایش انتخاب بازیکن مورد نظرش است . برای من ارزشی ندارد که شما می خواهید کوئنت رائو را کنار بگذارید و ترجیح می دهید که مارسلو بازی کند . برایم اندازه یک سکه دو سنتی هم ارزش ندارد . من ساعت ها تصمیماتم را آنالیز و بررسی می کنم . تلاش می کنم تا بر اساس عقلم تصمیم بگیرم . من دروازه بانی دیگو لوپز را بیشتر از ایکر کاسیاس دوست دارم . نمی خواهم به کسی صدمه بزنم . می خواهم تصمیم درست را بگیرم . دیگو خوب روی سانترها حرکت می کند ، کار با پایش خوب است و در ارسال ها نیز غالب است . ایکر هم توپگیری های فوق العاده ای دارد . اما من دروازه بان های دیگری را دوست دارم . ممکن است که کاسیاس هم مربیان دیگری را بیشتر از من دوست داشته باشد ، مثل پلگرینی با دل بوسکه . شاید مربی دفاعی تر ، هجومی تر یا با سبک مدیریتی متفاوتی را دوست داشته باشد . این حق مشروع من است که دیگو لوپز را در شرایط عادی بازی بدهم . هر کسی هر چه می خواهد می تواند بگوید . می تواند بگوید که مورینیو فوتبال نمی فهمد و کاسیاس بهتر از دیگ ولوپز است . اما باید به یک مربی که می گوید دیگو لوپز ، آلبیول ، واران ، ناچو و کوئنت رائو باید بازی کنند نیز احترام گذاشت . فابیو بازی می کند چرا که گزینه دیگری نیست . دیگو هم بازی می کند چون از نظر من بهتر است . خیلی ساده است . برایم قابل قبول است که برخی بگویند که کاسیاس بهتر از دیگو لوپز است اما باید بپذیرید که من هم بهترین مربی برای رئال مادرید هستم . "
روند شکست ناپذیری در خانه :" هیچ کدام از تیمهای بزرگ اروپا به این رکورد نرسیدند . اگر در چمپیونزلیگ نباختند ، در کوپا باختند . تیمهای بزرگ مثل یووه ، اینتر ، ناپولی ، بارسلونا ، بایرن و ... همه همین گونه بودند . همه حداقل یک بازیرا در خانه باختند . ما حالا دو بازی خانگی دیگر داریم . یک جام پیش اره ماست . برای تیم مهم است که در خانه اعتماد به نفس داشته باشد . اما مالاگا خطرناک است و ممکن است در این جا بماند . اگر در بهترین سطحمان نباشیم ، کار مشکلی خواهیم داشت . "
دوستانی که در مادرید پس از رفتنش از او یاد می کنند :" من به هیچ کس بدی نکرده ام . دوستان ابدی دارم . هنوز برخی بازیکنان چلسی با من تلفنی صحبت می کنند . با افرادی از آنژی ، گالاتاسرای ، بولونیا ، اینتر و ... در تماس هستم . با هر کسی ممکن است در تماس باشم . "
حرفهایش علیه بازیکنان :" من فقط در مورد په په صحبت کردم چرا که خودتان در موردش از من پرسیدید . من نمی خواستم در مورد په په صحبت کنم . او یک ادم عادی مثل من و همه افراد دیگر در این اتاق است . همه ما می دانیم نا امیدی چه حسی دارد . برای یک مرد 31 ساله که شخصیت و سابقه درخشانی دارد ، سخت است که توسط یک پسربچه 19 ساله کنا رگذاشته شود . اما این قانون زندگی است . چه کسی شجاعتش را داشت تا از آن بچه استفاده کند ؟ من . زندگی په په از نظر وزشی عوض شده است . این تصمیم من بوده است . یکی از معدود تصمیماتی که با واکنش عمومی مواجه نشد . مشکلی با آن ندارم . می دانم که شرایط آسانی ندارد اما سعی می کنم که صادق باشم و باید بگویم که کمتر کسی است که فکر نکند که آینده خط دفاع رئال را وان و سرجیو راموس تشکیل می دهند . "
وقتی درخواست خرید دیگو لوپز را داده بود ، باشگاه چه گفته بود ؟ " اشتباه من بود که اصرار نکردم . وقتی خواستم با من بحث کردند . من نمی خواستم که زیاد در این باره بحث داشته باشم . "
اهداف :" در آغاز فصل اهداف همیشگی را داشتیم . این که در هر بازی و هر تورنمنت برنده باشیم . اما به برخی اهداف رسیدیم که دنبالش نبودیم . لیگ را به عنوان دوم باید تمام کنیم ، در چمپیونزلیگ به نیمه نهایی رسیدیم ، سوپرکاپ را بردیم ، در فینال کوپا بازی می کنیم . می توانست بهتر یا بدتر باشد . "



نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت18:03---18 ارديبهشت 1392
وبلاگ زیبایی داری و خیلی خوشحال میشوم وبلاگ من را قراردهی عشق رونالدو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:39 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 106796
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -